Dragi prijatelji glazbe, pozivamo Vas na koncert klasične glazbe u zajedničkoj organizaciji društva “Sv. Juraj” iz Gornje Stubice i Ogranka Matice hrvatske iz Marije Bistrice. Specifičnost ovog koncerta je u tome što se izvodi u okviru HR projekta kojim se želi predstaviti i odati priznanje skladbama hrvatskih autora s kojima je javnost nedovoljno upoznata. Upravo ta činjenica je dodatan motiv svim zaljubljenicima u klasičnu glazbu da svojim prisutstvom upotpune ovaj događaj koje će se zbiti u petak, 24. listopada 2014. u Domu kulture u Mariji Bistrici s početkom u 19 h. U HR projektu sudjeluju studenti Muzičke akademije kojima je cilj pokazati da je hrvatskoj klasičnoj glazbi mjesto uz bok skladbama svjetski poznatih autora. Radujemo se Vašem dolasku!
Nastupaju:
pijanisti Stefani Grbić, Stjepan Habunek, Katarina Sobočan
klarinetist Marko Zavišić.
Program:
Berislav Šipuš: Les Nuits
Stjepan Šulek: Muzika za mališane
Božidar Kunc: Pastoralna fantazija za klarinet solo
Davorin Kempf (1947.): Hommage a Bartók
Anđelko Klobučar (1931.): Monolog za klarinet solo
Stjepan Šulek (1914.-1986.): Preludij u A duru
Srđan Dedić (1965.): Varijacije za klavir
HR PROJEKT utemeljen je s ciljem izučavanja i predstavljanja skladbi hrvatskih autora javnosti; u njemu
sudjeluju studenti Muzičke akademije.
Početna ideja za pokretanje inicijative pod naslovom HR projekt je u spoznaji da se studenti tijekom studija
nedovoljno bave hrvatskom glazbom, osobito suvremenom. Činjenica da se neprestance rotiraju nove
generacije studenata, podjednako instrumentalnih katedri kao i skladatelja čini problem izostanka prave
umjetničke komunikacije još težim jer nastaju nova djela i fundus nepoznanica se povećava.
Inicijativa je pokrenuta u proljeće 2010. godine s pijanističke razine, ali s obzirom na veliko zanimanje koje
je uskoro izazvala među studentima i organizatorima koncertnih sezona kako u Hrvatskoj tako i u
inozemstvu, projekt se proširio na nove ideje koje će biti ostvarene tijekom tekuće i narednih sezona.
Sačinjen je popis djela ne samo vrijedan izvođenja, nego i prikladan i u pedagoškom smislu za različite
stupnjeve napredovanja, a studenti sami s tog popisa izabiru djela (a stalnim radom sa samim skladateljima i
potiču skladatelje na pisanje novih) prema kojima osjećaju umjetnički afinitet jer je takva sloboda ujedno i
stanovita garancija da će u svladavanje i kreiranje interpretacije unijeti potreban trud i zalaganje.