za prikupljanje ponuda za davanje u zakup lokacije za postavljanje pokretne radnje, uslužne naprave, kioska/štanda, pokretne naprave za izradu i prodaju umjetničkih predmeta – Obala
Na temelju članka 4. stavka 2. Pravilnika o davanju u zakup i na korištenje javnih površina i dijelova neizgrađenog građevinskog zemljišta (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije» br. 11/08 i Službeni glasnik Općine Marija Bistrica br. 4/14 i 4/17) i Zaključka načelnika Općine Marija Bistrica od 27. svibnja 2025. godine (KLASA: 372-03/25-01/9, URBROJ: 2140-22-01-25-1), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja raspisuje
NATJEČAJ br. 1/2025
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup lokacije za postavljanje pokretne radnje, uslužne naprave, kioska/štanda, pokretne naprave za izradu i prodaju umjetničkih predmeta
1. PREDMET NATJEČAJA
zakup lokacije putem prikupljanja pisanih ponuda za postavljanje privremenog objekta na sljedećoj lokaciji:
Red.br. | Lokacija | Djelatnost | Tip privr.objekta | Površina | Početna cijena |
1. | Zagrebačka ulica – “Obala”, prodajno mjesto br.3 | Prodaja tradicionalnih suvenira karakterističnih za područje Općine Marija Bistrica | Kiosk | 16,0 m² | 1.791,84 eura |
2. Lokacija iz točke 1. ovog natječaja daje se u zakup koji počinje teći od dana potpisa ugovora i traje do 31. listopada 2025. godine.
3. Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnost koja će se obavljati na lokaciji iz natječaja.
4. Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu od 132,72 eura uplatom na žiro račun Općine Marija Bistrica, IBAN: HR4423600001825600009, svrha uplate: JAMČEVINA ZA ZAKUP LOKACIJE „OBALA KIOSK BR. 3“, s pozivom na broj 5738 – OIB (ponuditelja) i model HR 68.
5. Pisana ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati popunjeni, potpisani i ovjereni ponudbeni list te:
dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu;
presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu, odnosno obrtni registar za fizičke osobe, ili rješenje o upisu u registar udruge, ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog natječaja
potvrdu da je član udruženja likovnih umjetnika, ukoliko posjeduje
potvrdu (rješenje) da je u upisniku poljoprivrednih gospodarstava, izdano od nadležne službe za gospodarstvo, ukoliko posjeduje
dokaz da je registriran za proizvodnju ukrasnih predmeta i suvenira, ukoliko posjeduje;
dokaz o dospjelim i izvršenim obvezama prema Općini Marija Bistrica.
6. Na natječaju mogu sudjelovati ponuditelji koji imaju uredno izvršene obveze prema Općini Marija Bistrica.
7. Ponude trebaju biti dostavljene i zaprimljene u Općini Marija Bistrica najkasnije do roka za otvaranje ponuda, a to je 06. lipnja 2025. godine do 10,00 sati.
Na omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA JAVNI NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARATI” i adresu: Općina Marija Bistrica, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, Trg pape Ivana Pavla II 34, 49246 Marija Bistrica.
Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude neće se razmatrati.
Nakon roka za dostavu ponuda niti jedan ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti ju zamijeniti novom.
8. Otvaranje pristiglih ponuda nije javno.
Ponude se otvaraju u Općinskoj vijećnici Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, dana 06. lipnja 2025. godine s početkom u 10:00 sati.
9. Kriteriji odabira najpovoljnije ponude su najviša ponuđena cijena uz ispunjenje uvjeta: tradicijski stari zanati s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje, obiteljska poljoprivredna gospodarstva s proizvodima karakterističnim za ovo podneblje i urednost ispunjavanja obveza prema Općini Marija Bistrica.
Ukoliko se javi više ponuditelja s istom visinom ponuđene zakupnine, prednost ostvaruje ponuditelj koji je ranije predao ponudu.
10. Povjerenstvo nakon obrade pristiglih ponuda dostavlja načelniku Općine Marija Bistrica prijedlog Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
Po provedenom postupku natječaja Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja donosi načelnik Općine Marija Bistrica, a ista se dostavlja svim ponuditeljima.
Na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja postoji mogućnost prigovora koji se podnosi Općinskom načelniku Općine Marija Bistrica u roku od osam dana od dostave Odluke.
11. Općina Marija Bistrica i utvrđeni najpovoljniji ponuditelj sklapaju ugovor o zakupu lokacije po pravomoćnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, u roku od 5 dana od dana dostave poziva za sklapanje ugovora.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne uplati prvu ratu zakupnine (1/3 ugovorenog iznosa) prilikom sklapanja ugovora i ne ovjeri i ne potpiše ugovor o zakupu javne površine u traženom roku, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora, odnosno ukoliko dostavi pismenu izjavu o odustajanju od sklapanja ugovora, odnosno usmenu izjavu na zapisnik u Općini Marija Bistrica da odustaje od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat jamčevine.
Po isteku roka za sklapanje ugovora o zakupu načelnik Općine Marija Bistrica donosi Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja za sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja.
12. Jamčevinu koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se najkasnije u roku od 8 dana od dana pravomoćnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja. Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena položena jamčevina uračunava se u prvu ratu zakupnine.
13. Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja zadržava pravo da ne izvrši odabir po natječaju u potpunosti ili djelomično bez obveze davanja obrazloženja tog postupka i za isto ne snosi odgovornost.
14. Dodatne informacije u svezi s natječajem mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, Marija Bistrica, ili na broj tel. 049/469-119.
KLASA: 372-03/25-01/9
URBROJ: 2140-22-01/1-25-2
U Mariji Bistrici, 27. svibnja 2025. god.
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Branka Herceg, dipl.oec.
DOSTAVITI:
- Radio Marija Bistrica
- Oglasna ploča Općine Marija Bistrica
- Web stranica Općine Marija Bistrica
- Ostala dostupna glasila