Oglas za prijam u službu Višeg referenta – komunalno-prometnog redara u Odsjek za komunalne poslove Jedinstvenog upravnog odjela Općine Marija Bistrica

KLASA: 112-02/25-01/4

URBROJ: 2140-22-04/1-25-2

Marija Bistrica, 27. listopada 2025. godine

Na temelju članka 19. stavak 1. u vezi s odredbom članka 29. stavak 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 04/18, 112/19 i 17/25) pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Marija Bistrica objavljuje

OGLAS

za prijam u službu Višeg referenta – komunalno-prometnog redara u Odsjek za komunalne poslove Jedinstvenog upravnog odjela Općine Marija Bistrica

  •   (1 izvršitelj/ica) na određeno vrijeme do povratka odsutnog službenika na posao – radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika, uz obvezni probni rad u trajanju od 2 mjeseca

Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto:

– stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij tehničkog ili društvenog smjera (VŠS)

– najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

– poznavanje rada na računalu

– vozačka dozvola B kategorije

Osim navedenih posebnih uvjeta, osobe koje se prijavljuju na oglas moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu utvrđene člankom 12. stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19 i 17/25).

Opći uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

U službu po ovom oglasu prima se na određeno vrijeme do povratka odsutnog službenika na posao – radi zamjene duže vrijeme odsutnog službenika, uz obvezni probni rad u trajanju od 2 mjeseca sukladno odredbi članka 28. stavak 6. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 86/08, 61/11, 112/19 i 17/25).

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 04/18, 112/19 i 17/25).

Ravnopravno se mogu natjecati i osobe koje su stekle potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nemaju položeni državni ispit, a kojeg će u slučaju prijma biti dužni ili moći polagati sukladno odredbama članka 89. stavaka 3. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 04/18, 112/19 i 17/25).

Prijavu na oglas mogu podnijeti osobe oba spola.

Uz prijavu na oglas kandidati trebaju priložiti:

  • životopis
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik osobne iskaznice ili putovnice ili domovnice)
  • dokaz o odgovarajućoj razini obrazovanja i struci (preslik diplome)
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili e-radna knjižnica)
  • dokaz o traženom radnom iskustvu od najmanje jedne godine na odgovarajućim poslovima (preslik rješenja o rasporedu ili ugovora o radu ili potvrde poslodavca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa ili dr.)
  • dokaz o položenom državnom ispitu ukoliko je isti položen (preslik svjedodžbe ili uvjerenja)

Izabrani kandidat dužan je prije donošenja rješenja o prijmu u službu dostaviti uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak i uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta te dostaviti na uvid izvornike dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz oglasa. Nedostavljanje traženih isprava smatra se odustankom od prijma u službu.

Osoba koja može ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17., 98/19., 84/21. i 156/23.), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21.) i članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) dužna se u prijavi na oglas pozvati na to pravo, priložiti svu potrebnu dokumentaciju, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na oglas dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze sukladno popisu na poveznici ministarstva: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata uz prijavu na oglas, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužna je priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti sukladno članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici ministarstva: https://tinyurl.com/mrx8mm8b.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na oglas dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom i akt iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas, o čemu će joj biti dostavljena pisana obavijest.

Za kandidate koji ispunjavanju formalne uvjete oglasa provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatrat će se da je povukao prijavu na oglas.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru, objavit će se na službenoj mrežnoj stranici Općine Marija Bistrica (www.marija-bistrica.hr). Na istoj mrežnoj stranici objavit će se mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Prijave na oglas podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa kod nadležne službe za zapošljavanje na adresu: Općina Marija Bistrica, Trg pape Ivana Pavla II 34, 49 246 Marija Bistrica, s obaveznom naznakom: „Za oglas za prijam u službu Višeg referenta – komunalno-prometnog redara“. Prijave se mogu dostaviti i osobno u prostorije Općine Marija Bistrica na navedenoj adresi.

Rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata dostavit će se javnom objavom na www.marija-bistrica.hr. O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

Pročelnica

Branka Herceg, dipl. oec.

Skip to content